چگونه یک سبک زندگی سالم را شروع کنیم و به آن پایبند باشیم

Wiki Article

فصل بهار است و شما احتمالاً حداقل یک بار در مورد شروع یک سبک زندگی سالم فکر کرده اید. به هر حال ، چه زمانی بهتر از بهار برای شروع یک سبک زندگی سالم است! اگر در گذشته انتخاب شیوه زندگی سالم را امتحان کرده باشید ، ممکن است متوجه شده باشید که همگام شدن با آن کار چندان ساده ای نیست. اطلاعات زیادی در اینترنت وجود دارد و فقط به این دلیل که ایده های زیادی برای انتخاب وجود دارد ، ایجاد عادت های سالم ، کاهش وزن و بهبود سلامتی می تواند کمی مشکل باشد. در hop over to this website این مقاله یاد می گیرید که چگونه یک سبک زندگی سالم را شروع کنید و سرانجام به آن پایبند باشید. حتی اگر مدت طولانی است که ناسالم زندگی می کنید ، مواردی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا انتخاب های سالم را آسان تر انجام دهید و دوام آن را حفظ کنید.

{پیاده روی را شروع کنید.|چالش زندگی سالم و لاغری بامداد خمار|سبک زندگی فعال|سبک زندگی مردم چیست تفکر هفتم|Discover اکنون، برای زندگی سالم پیامبر چه کاری باید انجام دهیدسریع؟|برای خنده: زندگی سالم پیامبر آیا نیست

گیاه زندگی سالملزومی برای پیچیدگی این فعالیت ها نبوده و فعالیت هایی مانند مدیتیشن از طریق یوگا هم می تواند موثر باشد. در ادامه چند نکته برای داشتن یک سبک زندگی فعال را مرور خواهیم کرد. پیاده روی را شروع کنید. فعال تر شدن در زندگی به معنای این نیست که شما باید به دوی ماراتن بپردازید و یا در سالنهای بدنسازی و با دستگاههای ورزشی فانتزی لاغر و خوش اندام شوید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که با سرعت مناسب خود حرکت کنید و یاد بگیرید که از تحرک لذت ببرید و از وسواس فکری در این زمینه جلوگیری کنید. می گویند روزی 10 هزار قدم (حدود 8 کیلومتر) پیاده روی سلامتی شما را تضمین می کند. جالب است بدانید پیدا شدن این عدد، نتیجه یک کمپین بازاریابی در ژاپن در دهه 1960 بود. در حالی که تاریخ برگزاری مسابقات المپیک سال 1964 در توکیو نزدیک میشد، یک شرکت ژاپنی دستگاهی اختراع کرد که سرآغاز بازاریابی برای هشیار کردن مردم در ارتباط با سلامتی بود.

همچنین تغذیه خوب به کاهش و تثبیت وزن کمک می کند.

این فرد برای سلامت چه کاری انجام می دهد؟ چه سبک زندگی را انتخاب می کند؟ چه جنبه هایی از زندگی را برای افزایش سلامت تغییر می دهد؟ اگر شما در موقعیت این فرد قرار داشتید برای حفظ سلامتی تان چه کاری انجام می دادید؟ چند لحظه خوب فکر کنید ببینید چه راهکاری به ذهنتان می رسد. خواب از مهم ترین بخش های زندگی است که پژوهش های علمی نیز آن را اثبات کردند اما برخی افراد فکر می کنند اگر بخوابند وقت خود را هدر دادند. این افراد ساعت های بیداری شان را افزایش می دهند. برخی هم هستند که خیلی کم خواب هستند و یکسری دیگر هم آنقدر زمان خواب شان زیاد است که وقتی از خواب بیدار می شوند بدنشان خسته است. خواب کافی برای بدن ضروری است و ما برای شارژ مجدد و داشتن نیروی کافی در طول روز به آن نیاز داریم. مغز هنگام خواب محیط خود را از مواد زاید پاکسازی می کند و بدن نیز به تنظیم بخش های دیگر می پردازد یکی از این آنها کنترل اشتها است. تغذیه یکی دیگر از بخش های مهم در سلامت است. تغذیه کامل سبب شادابی، تندرستی، طول عمر و کاهش ناتوانی و بیماری می شود. همچنین تغذیه خوب به کاهش و تثبیت وزن کمک می کند. رژیم غذایی سالم به فعال ماندن بدن برای طولانی مدت کمک و امکان زندگی سالم را فراهم می کند. ورزش نیز برای حفظ قدرت بدنی متناسب با شرایط سنی و افزایش متابولیسم بدن برای رسیدن به کاهش وزن و سلامت لازم است. نشوند. در نتیجه کالری سوزانده نمی شود و وزن افزایش پیدا می کند اما باید چه کار کرد؟ با انجام ورزش و ایجاد عادت های ریز می توانیم متابولیسم بدن خود را افزایش دهیم و به تناسب اندام برسیم.


علاوه بر این، نشان داده شد پیادهروی سریع صبحگاهی باعث بهبود عملکرد افرادی که سکته کردهاند نیز میشود. بدن برای حفظ سلامتی مطلوب و ساخت غشای سلول به مقدار مشخصی کلسترول نیاز دارد. با این حال، در صورت وجود مقدار بیش از حد چربی خون، به ویژه هنگامی که به شکل کلسترول LDL باشد، خطر مشکلات قلبی بیشتر میشود. در عین حال، مقادیر کم HDL نیز میتواند مضر باشد. پیروی از یک سبک زندگی فعال و از جمله فعالیتهایی مانند راه رفتن و یک رژیم غذایی سالم، روشی عالی برای اطمینان از تنظیم سطح کلسترول در بدن است. آترواسکلروز بیماری است که در اثر عروق مسدود شده به دلیل پلاک یا رسوبات کلسترول LDL در دیوارههای شریانی ایجاد میشود. این انسداد در دیوارههای داخلی عروق در اندامهایی مانند مغز، کلیهها، قلب و پاها ایجاد میشود. در گرفتگی عروق، جریان خون محدود شده و گردش خون به درستی اتفاق نمیافتد. پیادهرویهای منظم صبحگاهی میتواند شما را در برابر این شرایط محافظت کند و موجب بهبود گردش خون شود.

Report this wiki page